Zamknij
REKLAMA

Energa Obrót aktualizuje system obsługi klientów

23:36, 28.10.2020 | hs za: Energa
Skomentuj
REKLAMA

W listopadzie Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie u niektórych klientów mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do części usług Energi Obrotu.

W czasie prac modernizacyjnych klienci mogą mieć trudność z rozliczeniem swojego zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste oraz z doładowaniem liczników przedpłatowych. Aby się przygotować, spółka zachęca, żeby wszystkie ważne sprawy wykonać wcześniej.

Jak się przygotować

Do 31 października klienci mogą rozliczyć swoje zużycie prądu w:

  • elektronicznym biurze obsługi klienta,
  • punktach sieci Moje Rachunki.

Do 19 listopada klienci mogą doładować liczniki przedpłatowe:

  • w elektronicznym biurze obsługi klienta
  • w punktach sieci Moje Rachunki, Payland Net i epay
  • przez stronę energa.pl/dom/doladowanie_licznika.

Wszyscy klienci, którzy udostępnili Enerdze swoje dane kontaktowe, otrzymają informacje o utrudnieniach poprzez wiadomość SMS oraz e-mail. Aktualne informacje o bieżących utrudnieniach będą również publikowanie na stronie energa.pl w zakładce Aktualności.

(hs za: Energa)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze
REKLAMA

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

REKLAMA