Zamknij
REKLAMA

Budowanie wizerunku kosmetyczki z plebiscytem Orły Kosmetyki

09:33, 03.09.2020 | materiały partnera

W branżach usługowych bardzo istotną kwestią jest świadome budowanie swojego wizerunku, nie tylko w pracy, ale również w Internecie. Te dwa źródła informacji będą podwaliną do wszystkich myśli, jakie będą mieli na nasz temat klienci. Nie inaczej jest w zawodzie kosmetyczki, która musi zaprezentować się jako osoba o ogromnej wiedzy, godna zaufania i profesjonalna. Jak tego dokonać, wykorzystując m.in. plebiscyt Orły Kosmetyki?

Kosmetyczka – co musi zakomunikować

Na początek, ważne jest zastanowić się co chcemy przedstawić osobom zainteresowanym naszymi usługami. Stawiamy na nowoczesny styl, a może tradycyjne rozwiązania? Chcemy na pewno być postrzegani jako osoba schludna i czysta, przeprowadzająca zabiegi z najwyższymi standardami higieny. To absolutna podstawa w tym zawodzie. Drugim punktem będzie wiedza i umiejętności. Kolejno: przyjazna atmosfera w salonie kosmetycznym, miła i uprzejma obsługa. Możemy też potrzebować komunikatu o tym, że interesuje nas głos lokalnej społeczności i przykładamy dużą wagę do wysokiego standardu świadczenia usług.

Jak osiągnąć cele wizerunkowe?

W kwestii komunikatów bardzo ważne są obrazy. Jeśli więc umieszczamy jakiekolwiek zdjęcia na profilach społecznościowych musimy zadbać o zgrabne kadry salonu kosmetycznego, na których widać ład oraz porządek. W przypadku zdjęć pracowników salonu kosmetycznego zadbajmy, by mieli na sobie nieskazitelnie białe uniformy, zadbane fryzury (wg badań najlepiej, by kobiety o długich włosach związały je w kitkę, warkocz lub kok). Nasze umiejętności niech przedstawią stosowne certyfikaty lub uśmiechnięte twarze klientek. Jak jednak pokazać, że zależy nam na tym, co trudno uchwytne: zadowoleniu klientów?

Orły Kosmetyki – do usług!

Jest to jedyny plebiscyt branżowy, który do rozróżnienia wartości salonów kosmetycznych używa ocen ich klientek. Zbierane są one z portali typu Groupon, Panorama Firm, Google Maps czy nawet Facebook. Te salony, którym uda się uzyskać co najmniej 8 z 10 możliwych punktów zostają laureatami plebiscytu w swoim mieście. Nie musimy więc zbierać ankiet zadowolenia czy peanów na naszą cześć. Wszystko odbywa się na zasadzie dobrowolnych ocen, które klienci sami zamieszczają w sieci. Na uwagę zasługuje również fakt, iż udział w plebiscycie Orły Kosmetyki jest darmowy. Jeśli chcesz dokonać zapisu i przyjrzeć się regulaminowi, koniecznie zajrzyj na stronę https://www.orlykosmetyki.pl/ .

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA